Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

onsdag 18. mars 2009

"U-ufo"

Endelig! Nå har jeg fått "para" disse to. Jeg strikka sokk nr 1 for en evighet siden (var vel en av de første), men da jeg skulle strikke nr 2 oppdaga jeg at så mye av nøstet var ødelagt at jeg måtte bytte det. Uheldigvis var de tom for denne fargen akkurat da, så jeg venta lenge på nytt parti (ja, litt fargeforskjell blei det). Men så har det seg sånn at en del prosjekter sniker i køen, og disse havna sist- for de var jo bare til meg sjøl... Ser at jeg har blitt endel flinkere med tida-tåfellinga er ikke så pen på den første sokken gitt.. Jammen bra jeg utvikler meg ;o)
Nå er altså kampen mot Ufo`ene virkelig i gang! Hvor mange Ufo`er har dere???



7 kommentarer:

Linn sa...

Jeg har også en enkel sokk liggende.. Men den har ikke liggi så veldig lenge enda. Har mange uferdige prosjekter, men alle er påbegynt etter jul! =)

Wenche/chawo sa...

Å de var flotte.Herlig farge på garnet,og de så de så myke å gode ut.Har tatt et lite steg mot å strikke mine første sokker jeg også.Har nemlig fått kjøpt garn,så nå gjenstår det bare å ta mot til seg og begynne.

Pinnepenn sa...

Fine sokker, en ufo mindre. :D

Bodil sa...

Fine sokkar. Allti spent på å sjå kva det neste projektet ditt er:)

Elins Strikkeri sa...

Fine sokker ,likte godt fargen på dei!! Eg har nok nokre ufoer eg og:)

Anonym sa...

Sokkene ble flotte. Jeg har også noen ufoer, men jeg er flink til å fortrenge det....

rod i hob sa...

Syns det var fine sokkar eg :-)
Takk for hyggelig helsing hos meg! Pusane mine e hellig birma ja :-) Kjempedeilige!! Nå ska eg kikka nærmare på bloggen din :-)

God torsdag!!