Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

søndag 12. april 2009

Pay It Forward

Denne pirra givergleden i meg!!!
(jeg fant den hos Bentes hobbyrom)
Reglene for Pay It Forward er ganske enkle.
Alle kan være med, kun 3 krav skal oppfylles:

1. Du skal ha egen blogg, så du også kan spre budskapet.
2. Du skal ha lysten til å glede andre.
3. Du skal sende dine egne 3 gaver avsted innen de neste 365 dagene.

De 3 første som legger igjen kommentar på dette innlegget får altså en gave fra meg innen 365 dager. Det eneste du må gjøre- er å love å gjøre det samme på din blogg! (og selvfølgelig gjennomføre det!) Jeg elsker å gi bort- så dette gleder jeg meg virkelig til!

Blir du med?? Ja, så skriv deg på under her!
Send samtidig adressa di på mail eos77@live.no - så jeg veit hvor gava skal sendes!

5 kommentarer:

Sissel sa...

Hmm, dette hørtes gøy ut! Jeg er med:-) Hilsen Sissel

Dreamgirl sa...

Jeg er med :)

Birgitta sa...

Ja, jag blir också med.
Men vet inte riktigt hur jag ska göra.
Birgitta

Jannickes Hjemmekos sa...

Jaja, jeg sender avgårde en kommentar selv om det er de tre første som får tilsendt en duppedings. Håper du hadde en fin påske. Jeg skal starte på heklekurs i dag; gleder meg. Jeg kan hekle litt/noe, men er ikke flink til å lese hekleoppskrifter. Ha en fin uke. Klem

charlotte sa...

Det var virkelig en tøff ide, det blir jo en slags gavestafett. Håper du har hatt en fin påske. Det ligger forresten en award til deg i bloggen min.