Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

mandag 20. april 2009

Ny award!!!

Tenke seg til, dette er den 9. awarden jeg får. Så koselig!!
Her er teksten som følger award`n:
(fikk den på engelsk, men kopierte den norske utgaven)

"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold.
Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.
Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg.
Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!
Gi denne utmerkelsen til seks bloggere, som igjen må velge seg seks nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres."

Som dere sikkert har fått med dere, syns jeg det er vanskelig å gi awards videre. Men nå har jeg noen kandidater jeg virkelig ønsker å gi denne videre til:

  1. Igi
  2. Gry
  3. Linn
  4. Sissel

Håper dere vil ta imot denne award`n- det er ment som en hyggelig gest, og det er selvfølgelig helt frivillig om dere ønsker å gi den videre eller ikke....

Har forresten lagt meg til på blogguratkartet, og det finner du her

4 kommentarer:

Havfruen sa...

Du fortjener å få awarder. Men den beste award er å få en kommentar. Mener nå jeg:)

Tusen takk for GOD kommentar inne hos meg. Man må leve ut i fra den situasjonen man er i, og ut i fra det lære seg og leve positivt. Hvem gagner det om setter oss ned og depper og griner? En stund kan en gjøre det, normalt å få en reaksjon, kjære meg. Men den kan ikke vare og vare...da blir man skikkelig syk..
Kos deg Elin:) Klem til deg:)

Anonym sa...

Tusen, tusen takk for awarden! En award gir grunn til feiring koser meg nå med mye jeg ikke burde koset meg med på en mandag..... Ha en fin uke!

garnlykke sa...

Takk skal du ha, Elin! Må bare tenke litt hvordan jeg skal "gripe den an" før jeg henter den;)
Ha en fin kveld og uke.

mimouna sa...

Gratulerer med nok en award! :o)

Så kjekt at det spirer og gror hos dere også, synd hvis edderkoppene gjør at du ikke tør å være så mye ute. Tror det finnes slike "fobi-kurs", kanskje det går an å søke på nettet? Slitsomt å gå rundt å være redd.

Jeg strikker og strikker og strikker for tiden og har nesten ikke tid til annet. Men nå måtte jeg ha meg en bloggsurferunde. :o)

Ha en fin tirsdagskveld!