Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

torsdag 25. mars 2010

Halvferdig teppe og 9 billige hobbybøker til salgs!

Her er innimellom- strikketøyet mitt, dette strikker jeg bare på sånn dann og vann. Likevel har jeg kommet et stykke på vei; Det måler faktisk ca 180 cm nå, så nå har jeg begynt på fellinga. Dette strikkes, som du sikkert ser, fra hjørnet, og oppskrifta er fra Nøstebarn.  Det ser ikke sånn ut på bildet- men teppet blir faktisk helt firkanta til syvende og sist. Og det "lille" nøstet er på "bare" 272 gram, det går med 4 sånne til dette teppet.... Sånn ca. Enkel strikking!!!!!
HER kan du se fargene bedre....
Og så har jeg rydda i hobbybøkene mine... Et Projo- medlem fikk meg på tanken, og nå er det altså gjort!
Alle bøkene, uansett førpris selges for kr 50,-
Kjøper betaler porto/ oppkrav. Enten forskuddsbetaling eller i oppkrav. Det bestemmer du.

Send meg mail på eossalg@live.no om du er interessert. Første mann/ dame til mølla!!!!!!

SOLGT 1.Gjenbruksgleder;
Bruk det du har i heimen for å lage alt fra osteknapper til juletrepynt.
2. Kort & godt;
 Invitasjoner, kort, bordkort, innpakninger og juleting.
Fiin med tanke på konfirmasjonene som straks og snart står for tur :o)
SOLGT3. Den store norske hobbyboken;
I grunn det meste... Cernit, trolldeig, broderi, silkemaling, gips, lær/ skinn, søm/ applikasjoner... you name it!
4. Smågaver;
Postkort, brevark, bokboks, dørskilt ++++
SOLGT 5. Lag din egen kunst;
Kunst som alle kan lage. Tips fra både kunstnere og amatører.
6. Fridas maleverden;
Denne er flott! Div maletips- med mønsterark.
Mal bl a stoler/skap mm med flotte mønstre, eller dekorer t- skjorter eller annet av stoff,
 pynt opp stusselige blomsterpotter el bokser....
Hm, synd jeg ikke er mer "malete" av meg...
SOLGT7. Frodig strikk;
Oppskrifter på bruksplagg til barn, dame og herre- med mønsterark, tova vesker mm.
Noe strikk og tov, og tips om dette i begynnelsen av boka.
SOLGT 8. Strikk og tov;
 Oppskrifter på sjal, hatt, luer, votter, tøfler, vesker, skjerf, ponchoer, gensere, påskekurv, hjerter, engler, potteskjulere, grytekluter mm..........
SOLGT 9. Hobbyidèer til hjemmet;
Søm, lappeteknikk, enkel omtrekking av møbler, maling, mosaikk, decoupage, laminering....
Send meg mail om du er interessert!!!

3 kommentarer:

Emme sa...

Et kjempelekkert teppe du strikker, det likte jeg veldig godt :) Kan tenke meg lille krabaten vil kose seg i det!

Kan jeg få lov å spørre hvilket garn det er?

Anonym sa...

Nydelig sjal!

skulle vært raskere ser jeg... Den boka jeg kunne tenkt meg er allerede solgt.

Håper du får en fin helg!
Klem Igi

hobbyvenn sa...

Du verden for en tålmodighet du har. Jeg hadde aldri klart å strikke noe så stort i ett stykke. Men utrolig flott blir det i allefall. Så flink du har vært til å rydde i hobbybøkene dine også. Det står på min plan også, foreløpig har jeg bare hentet frem noen få... (og de bøkene du selger, har jeg også..)