Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

lørdag 13. mars 2010

Venninnegave

Jeg har tova kjeleunderlag, og Kristin har strikka en kjøkkenklut- og sammen med litt annet skal dette bli bursdagsgave til ei venninne av oss. Koselig med sånne samarbeidsgaver! Håper og trur gava vil falle i smak... Kjeleunderlagene er utrolig praktiske, og de kan fint vaskes i maskinen om de blir søla på. Rillestrikka kjøkkenklut hadde jeg ikke noe tru på- før jeg prøvde en her hjemme! Så gode! Og raske å strikke :o)
Nyt resten av helga, klemmer fra Elin

7 kommentarer:

Ruths datter sa...

Ja disse klutene er herlige å bruke. Flott gave min venn.

Anonym sa...

En flott gave! nydelige farger.
Klem Igi

Unknown sa...

Heisann og takk for hilsen. Utrolig mye flott d lager, og må si jeg falt litt for de tova vottene dine med blomstermotiv, de er jo bare SÅ skjønne... Du får ha en fin søndag!
PS. Du er min første "følger" det var kjempemoro og se!

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
LAs masker sa...

Heldige venninne, dette var en kjempe fin gave!!

Anonym sa...

For en flott gave!
Kanskje jeg skal prøve meg på et sånt kjeleunderlag jeg også.

Kanskje du kunne tenke deg å ta turen innom her:
http://etsunnereliv.diskusjonsforum.no/

Bodil sa...

Flott veninnegave! Ha ein fin kveld :)