Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

tirsdag 18. november 2008

SOLGT. Tova sitteunderlag; "sjørøver i utkikkstårnet"

Også laga på bestilling. Ser nå at lyset ikke er aldeles bra på dette bildet heller... Det er nok fordi jeg alltid kommer på at jeg må ta bilder kvelden før underlaga skal leveres, og kveldslys er liksom ikke noe særlig å ta bilder i..... Ja, ja- dere ser hva det er iallfall.
Bredde: ca 54 cm, høyde ca 44 cm.
Kr 350,- For dere som lurer på hva ca- mål er må jeg vel kanskje forklare at jeg ikke klipper i mine tova produkter, og derfor blir kantene noe ujevne. Jeg bruker heller ikke klipt nålefilt til motivene, jeg former alt med karda lammeull/ merinoull, og derfor blir ingen motiver helt like heller.

Ingen kommentarer: