Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

torsdag 20. november 2008

Fra Sylvia

Jeg ønska å kjøpe de søte hjerteknappene fra butikken hvor Sylvia jobber- og se hva jeg fikk i posten i dag.... Knappene, deilig dansk sokkegarn (o`lykke!) og kjempekoselig kort! Tusen hjertelig takk, Sylvia! (Har satt over penger for knappene i dag) Når "sitteunderlagstormen" har roa seg, skal jeg strikke sokker til meg sjøl av dette garnet- deilig og mjukt! Knappene har jeg ikke bestemt meg for hva jeg skal bruke til enda, skal finne no fint....

1 kommentar:

Anonym sa...

Så bra at du endelig fikk dem. Fortet meg på posthuset FØR jobb for å få sendt dem til deg.
Sokkegarnet er ganske deilig (men det er jo så tynnt!) men veldig slitesterkt, og kan vaskes i maskin på 40 grader.
Jeg synes du bør bruke knappene på noe du skal ha selv, jeg.
Nå må jeg på jobb......men tvinger meg selv, ikke fordi jeg ikke vil, men formen er dritdårlig, så her går det kun på viljen!!!
Ønsker deg en riktig fin helg. Min skal tilbringes under et pledd regner jeg med.