Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

tirsdag 4. november 2008

Innbrudd...

Denne dagen har vært litt utenom det vanlige. Jeg bråvåkna litt før kl 9, som var litt kjedelig siden jeg ikke sovna før over fire en gang. Men, men. Tett som ei potte, og med ull i hodet krøka jeg meg på badet. Da ringte min bedre halvdel, og hun kunne fortelle at det hadde vært innbrudd på jobben hennes (Nygård Sport), kaoset var så godt som komplett; med knekte kleshengere, klær og papirer slengt ut over alt og selvfølgelig myye som var borte! Nedtur... De måtte holde stengt en tid pga politibesøk og opprydding, og jeg kjente det rykket i "hjelpe-foten". Siden svigers skulle komme i dag, måtte jeg jo gjøre det litt anstendig i huset, så jeg måtte bruke litt tid hjemme først. Jeg jobber jo i "ME- fart", og det er i grunnen som å ha sirup i rompa. Men jeg kom meg avsted, og fikk bidratt litt iallefall. Huff, side opp og side ned over ting som var borte- og det dukker nok opp mer som mangler. Skikkelig trist, for mye av det er det ikke mulig å skaffe mer av før jul, så de kan gå glipp av endel salg. Håper kundene finner gode alternativer, og er trofaste til Sportsbutikken i bygda! Nå skal jeg i vannrett stilling for andre gang i dag, skal på ME- foreningens Qigongkurs i Drammen i morra, må ha energi!!! Natta

1 kommentar:

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Takk for koselig kommentar hos meg!
Så flotte sitteunderlag du lager de var supre!!! Prøver meg på litt toving selv også, men har ikke prøvd sitteunderag.
Trist med innbruddet, det er leit når slikt skjer.
Ha en fin dag!!