Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

fredag 14. november 2008

Til Røde Kors

Røde Kors i bygda samler inn penger før jul- de kjøper inn julemat, julepynt og noen gaver som gis til de som har minst. De fikk inn bra med penger i fjor, og skal på`n igjen i år. I tillegg til penger ønsker de strikkaplagg; sokker, votter osv- så disse sokkene skal jeg legge i posen sammen med alt det andre jeg har strikka til dette formålet. Håper folk i bygda er rause!

2 kommentarer:

tinemor sa...

Takk for besøket i bloggen min.
Så utrolig mye fint du lager!!!
Her i bygda er det innsamling til Estland.
Mest tørrvarer.
Jeg kjøpte inn forskjellige typer mel, gjær og sukker, men det hadde kanskje vært lurt, sånn som deg, å sende med litt varme ting også.
En god ide.
Ha en fin søndag!

Anonym sa...

Hei tante Elin!
Nå fikk jeg sett bloggen din jeg og, så masse fint! :)
Godt å høre dere har det bra begge to, håper å se dere til jul kanskje?
Klem