Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

mandag 17. november 2008

Det går framover....

med prosjekta mine! Ferdig med to sitteunderlag (elg og prinsesse), et par herrevotter str xl, to luer, strikka mer på en sokk, en tøffel er ferdig (dvs mangler en- men må ha mer garn!), har hatt på Pop Up Line på et par tøfler og flytende latex på et annet par =antisklisåler. (Bilder kommer etterhvert.) Merkelig nok er det fremdeles 7 uferdige strikkeprosjekter og ett hekleprosjekt! Rart det der altså, hehe. Det er vel ikke mer mystisk enn at jeg stadig begynner på noe nytt. Klarer ikke jobbe så lenge av gangen med samme pinnenr pga henda (har bare 39% kapasitet igjen i høyre, og 52% igjen i venstre hånd), derfor så mange forskjellige prosjekter på samme tid. Hvis jeg veksler på tynne/ tjukke pinner- samt noen pauser -funker det såå bra! Idag har det forøvrig blitt svært lite håndarbeid- har hatt to av de minste tantebarna hos oss (har 8 herlige tantebarn til sammen!), og da er det ikke tid til håndarbeid altså! Koooselig dag! Nå skal jeg legge meg, så jeg er opplagt til stor håndarbeidsdag! Ha en flott uke, og takk for alle koselige kommentarer! Jeg har forresten laga en liten "undersøkelse" øverst i høyre hjørnet (av rein nysgjerrighet!!!), og blir veldig takknemlig om dere som besøker meg krysser av der......

Ingen kommentarer: