Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

tirsdag 18. november 2008

Oppfordring!

Kom nettopp over en blogg hvor jeg forstod at det hadde blitt lagt igjen mange stygge kommentarer, og jeg kjenner jeg blir skikkelig lei meg på hennes vegne. Hvorfor-i-alle-dager bry med å kritisere andre, og ikke en gang tørre å vise ansikt. Har man ikke no hyggelig å meddele- kan man vel bare gå videre skulle man tru? Det er jo ingen som tvinger noen inn på bloggene, et tastetrykk- og vips! så er du ute. Enkelt som bare det! Så, ganske så opprørt- har jeg en oppfordring til dere; Jeg oppfordrer de som leser dette til å spre mest mulig glede til folk og fe rundt forbi, og til å ta avstand fra alt som har med mobbing og trakassering å gjøre!

3 kommentarer:

Lisemoren sa...

Så hyggelig å få hilsen fra deg. Flotte ting du lager : )

Anonym sa...

Veldig enig med deg, jeg skjønner ikke vitsen med å surfe rundt for å spre eder og galle!
Takk for koselig kommentar i bloggen min. Skal si du også lager mye fint, eggevarmerne dine fra 8.november er kjempelekre.

MiaMaria sa...

Lycka till inne hos mig!
MiaMaria