Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

onsdag 5. november 2008

Første levering...

på storbestilling er i morra, og jeg er altså såå spent. Håper inderlig at sitteunderlaga står til forventningene! Er i gang med det tredje (av fire) på neste bestilling, men pga forkjølelse og besøk av svigers har det gått litt tregt de to siste dagene. Det er det slutt på nå, skal være så effektiv jeg bare kan! Lover! Nå skal jeg legge ferdig ulla, og hoppe i seng. Toving står på agendaen i morra- rett etter frokost!! (PS: Hurra for Barack Obama!!!!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Uffda, forkjølelse og besøk sammen er ikke greit. Ikke innbrudd på kjærestens jobb heller!!! De har vel forsikring, men jeg skjønner godt frustrasjonen.
Trollsitteunderlaget ditt er kjempeflott. Du er skikkelig flink, Elin!!
Det er så mange som har ME. Kjenner iallefall 3 her som har det, og flere bloggere også. Men de sier det skal over etter noen år. Håper du snart blir helt bra igjen. Du er vel mye plaget siden du sitter i rullestol, unge jenta.
Ang de knappene, så koster alle bretta 75 kr, he he...... Skal se hva jeg finner på, jeg. Bare send meg en mail med adrs di på.
Ha en fin dag.

LilleBlå sa...

Riktig flink er du, Elin!
Imponert over deg jeg.
Har forresten forsøkt å sende deg en mail med bilder, har du fått den? Det hender at mailene mine "forsvinner" i cyberspace sjø....
Ha en fin dag Elin!

Anonym sa...

Så morsomt å finne små blogger/nettsteder som er norske og som selger ting.

Du har masse fine ting på din hjemmeside(blogg)

Kommer over din ved en tilfeldighet, sitter og leiter etter små norske steder og fant ditt.

Ellers vil jeg nevne at jeg fant et lite sted som heter www.gohandel.no som hadde små morsomme ting og et kunststed som heter www.galleritunet.no

Fant også et lite nettsted som selger små hobbyartikler, men klarte å miste adressen..får prøve å søke og finne det igjen.

Men uansett, har lagt denne bloggen i favoritter, så jeg kommer garantert tilbake for å titte..

Kanskje jeg kjøper noe av deg etterhvert.

Takk for titten. Hilsen Line