Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

torsdag 16. oktober 2008

Nytt utseende

Nytt utseende krever nytt bilde.
Her er våre skatter; Luna (engelsk springer spaniel på 7 år og 8 mnd)
og Canopus (tror-han-er-en-hund-huskatt på 2 år og 5 mnd)Luna betyr måne, og Canopus er oppkalt etter ei hvit kjempestjerne (kjempestjerner er vanligvis røde) fordi han har en stor hvit stjerne på brystet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei Elin!
Så flotte sitteunderlag du lager!!! De ble flotte!
Og kosehund og kosepus, så skjønne de er. Jeg kjenner ei lita snuppe som heter Luna, jeg!
Nå ser jeg du skriver litt i bloggen din, istedetfor å ha den bare til salgsblogg. Da håper jeg du får masse besøk her.
Og god bedring, da!!!

♥ H@rmoni ♥ sa...

Heisann! Tusen takk for melding!
Link i vei.

For noen skjønne pelsdotter! Skikkelig fine sitteunderlag du lager, det er gøy med toving. Og de herlige strikkesokkene du lager da, fargerike og flotte !
:O)