Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

tirsdag 21. oktober 2008

Alltid noe å gjøre...

Her trenger man da ikke å henge med hodet- det er nok å ta seg til! Har pr skrivende stund ikke mindre enn 10 forskjellige påbegynte strikkeprosjekter og 1 hekleprosjekt. Og i tillegg har jeg lagt ull klar for toving. Rart med det- mens jeg sitter og strikker koser jeg meg veldig, men likevel er jeg i gang med å planlegge neste prosjekt. Og da bare MÅ jeg sette i gang med det også. Hm. Mye på pinnene, men er nokså flink til å fullføre det jeg har begynt på- så plutselig har jeg en stor haug ferdige produkter! Noen ganger begynner jeg på noe nytt fordi jeg mangler garn, og sånn er det med 3 enslige sokker. Det må jeg gjøre noe med. Gleder meg allerede! Og vottesesongen har begynt, leverte kurven med 11 par på Nygård Sport i dag. Veit flere har masa om når de skulle komme i butikken, så blir spennende å se om de får bein å gå på. Håper det!
Ha en flott, kreativ og energifull dag!

2 kommentarer:

LilleBlå sa...

Ååå, så flott at flere har litt liggende rundtforbi...
Jeg tør ikke telle etter engang jeg, - frykter at antallet påbegynte prosjekt hadde skremt vannet av de fleste - både sy- og strikkesaker flommer over gitt...
Blir bedre til uka, og nå har jeg i all offentlighet (les: i bloggen) lovt at veska di skal bli ferdig til uka så det er håp! *fnis*
Ha en frydefull uke, Elin!

LilleBlå sa...

Glemte å svare på det du spurte om...
Altså; Strykemerkene lager jeg selv med printer, stryke-ark kjøpt på Clas Ohlson og en haug gamle bilder jeg har lasta ned/scanna inn på dataen.
Noen av dem er egentlig litt lekre syns jeg sjøl.. *fnis*