Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

fredag 10. oktober 2008

Bestillinger...

Her om dagen fikk jeg bestilling på et sitteunderlag. Vedkommende ønska elg på ene siden, og navn på den andre siden. Jeg hadde aldri laga elg før, men jeg liker jo en utfordring- så jeg sa ja. Nå er underlaget klar for "muskelmaskinen" (som er Kristin, konestumpen min), og jeg må si jeg blei fornøyd selv iallefall. Så håper jeg vedkommende også blir fornøyd. Bilde kommer når "muskelmaskinen" har gjort sitt.
Så fikk jeg inn bestillinger på ikke mindre enn 12 sitteunderlag i går (fordelt på to personer), så jeg bestilte maaasse ull i dag. Hurra! Gleder meg!! Så er det om og gjøre å posjonere kreftene riktig (jeg har jo ME, også kalt utmattelsessyndrom fordi som måtte lure...), men det begynner jeg å bli flink til, heldigvis.
Nå er det egentlig natta, men er litt i ulage mht nattesøvn om dagen- så jeg går for å strikke ferdig en julegave som snaart er ferdig. Har pakka inn 10 stk nå, for jeg håpa jeg skulle få litt "arbeid" framover.. Hehe, og det fikk jeg! Man får det man ber om!

Riktig god helg til de som måtte stikke nesa innom! Hyggelig om du vil legge igjen en liten hilsen!

Hilsen Elin (med håndarbeid over det ganske hus)

(Jeg har lagt bloggen til på bloggkartet, og det finner du her.)

1 kommentar:

Anonym sa...

heisann. Litt av en bestilling du har fått da! ikke glem å ta bilder når de er ferdige. Og godt er det å ha en muskelmaskin til hjelp. Å tove er jeg for utålmodig med. Har forsøkt noen ganger nå, men det bare stopper av seg selv......Men flotte ting blir det for de som fortsetter.
Litt mye rødvin i går (var i 40 års lag) og tenker jeg holder meg stille og rolig sammen med strikketøyet mitt, jeg.
Ha en fortsatt fin søndag!