Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

søndag 22. februar 2009

Vinnerlykke!!!

SE hva jeg fikk i posten på lørdag.....
De berømte "kattlestan" til Muffins Verden - som jeg vant kun ved å skrive en kommentar! Det er nok første gang jeg har mottatt pakke hvor både navn og adresse
var skrevet med kalligrafiskrift- lekkert!
Og det fulgte med et nydelig håndskrevet kort som var signert av Jorid.Jeg var redd lestan kom til å være for store (for jeg har så små føtter)-
men de kunne ikke passa bedre; Helt perfekt! Så nå labber jeg rundt med nye sokker, og er såå stolt! Var i bursdag i dag, og hva hadde jeg på føttene? Pensko? Nei- pensokker!
Så tusen takk, Jorid- disse var såå supre- jeg er kjempegla i dem allerede!

5 kommentarer:

Hønehuset sa...

Åh, heldiggris!!! Kjempelekre sokker,altså!
Nå fikk jeg endelig se bloggen din, jeg har ikke fått opp noen link til deg på kommentarene dine, så jeg trodde du ikke hadde blogg! Jammen godt jeg fikk det denne gangen.
Da skal jeg få lagt deg inn i bloggrollen min!
Håndarbeidslærdom av besteforeldre er pose og sekk, det er kunnskap, glede og hygge!

Marit Johanne sa...

Så heldig du var! Kjempelekre sokker, de ville jeg også brukt hvis jeg skulle bort :) Ha en fin uke!

Anonym sa...

Så heldig du var da. Det er artig å vinne noe. Er ikke født med den lykken jeg :)

LivM sa...

Så morsomt at du vant! Og disse sokkene er jo bare lekre!! Gratulerer!

Anonym sa...

Åh, var det du som vant dem, gratulerer! Jammen er du heldig, de er jo bare kjempeflotte!