Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

søndag 1. februar 2009

Enda en sokk har fått make- og alle hjerter gleder seg...

Nå har jeg vært litt streng med meg sjøl- må fullføre noen av "på- pinnene- akkurat- nå"- posjekta. Dette sokkeparet med råsilke i hælen var en av de mange påbegynte arbeidene jeg hadde. Så skulle man vel tro at jeg har mindre prosjekter "på- pinnene- akkurat- nå", men NEIDA- jeg har jo selvfølgelig klart å begynne på noe mer underveis. Såå mye for å være streng.....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Flotte fargerike sokker du har strikket

Dorthe sa...

Fine sokker du har laget der:) Ha en fin søndagskveld:)

Wenche/chawo sa...

Flotte sokker du har strikket.Syntes det er flott ,at det ikke bare er jeg som har mange prosjekter på pinnene akkurat nå.Vi kommer nok til bunds i haugen en gang ,vi også.