Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

mandag 16. februar 2009

Maja Elèn- liten og tøff!

Har akkurat lagt til en ny link øverst til høyre i bloggen min, Majas kamp mot kreften. Lille Majavenn er den yngste dattera til ei kjær barndomsvenninne av meg, og det er tøft å tenke på hva de må gjennom. Midt i alle hverdagssysler har jeg alltid en tanke nordover. Minner alle som er innom her om at det er mulig å gi pengebidrag til støtte for Kreftsyke barn... Hva om vi la alle våre kreative hoder i bløt- og kom på noe kjempelurt for å få samla inn penger til dette formålet? Gi meg gjerne tilbakemeldinger og forslag!!!
Takk for at dere tok dere tid til å lese dette innlegget, og om dere vil følge Maja- så kan dere klikke på bildet av henne!

1 kommentar:

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei, Elin
Tusen takk for nok en koselig hilsen i bloggen min. Du skriver så bra kommentarer.

Var inne på bloggen om Maja. Får virkelig vondt av den stakkars familien, de opplever alle foreldres verste mareritt. Fikk ikke lest hele dagboken fra starten av marerittet, men har fått med med essensen. Skal følge med dem videre og håper behandlingen gir ønsket effekt (det ser jo slik ut og det er bra)

Ha det bra, inntil vi skrives igjen - klem fra Jannicke