Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

tirsdag 27. januar 2009

Snø!

Jeg og Luna ute på "tur"!
"Turen ble`kke lang- den stoppet med èn gang."
Men så er jeg bra fornøyd med å gå sjøl da- ikke lenge siden jeg ikke orka såpass!
Juhuuu- moro på tur!!!


Her er huset vårt- tett omslynga av snø!



Såå mye snø dalte ned i løpet av lørda`n!

Godt jeg har en snill pappa med brøyte"doning"!

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hei! Takk for hilsen i bloggen min!

Hyggelig å være på besøk i bloggen din, fine vinterbilder!

Likte de vottene du har laga kjempegodt, de var lekre!

Turid sa...

Hei på deg!
Skulle gjerne overtatt noe av sneen der hos deg- vi har for lite....
Å de flotte vottan du har strikka-
har bladd nedover bloggen masse flott!!

Audhild sa...

Takk for hilsen i bloggen min. Så mye fint du lager. Det ligger en award til deg i bloggen min.

Jorun sa...

Takk for hyggelig besøk! Spennende å komme på besøk til deg, for her var det mye fint! Kommer igjen flere ganger!