Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

tirsdag 29. juni 2010

Smått, men godt!

Litt småtteri er klart- jeg har småtova litt, men er straks og snart klar for stortoving (dvs sitteunderlag- som er lovet bort)- og jeg gleeder meg! Det er såå gøy å tove!
Disse håndtova hemmelighetsballene er halvveis min egen oppfinnelse, og de er til salgs.
Sjekk salgsbloggen min for mer info :o)

Flere mobilvesker har det også blitt,
og her er to:
Jeg kommer til å legge ut mange mobilvesker for salg på salgsbloggen min i løpet av uka
- så FØLG MED!

Denne blei solgt rimelig raskt! Hurra!

Så er jeg med på en garnlagerutfordring på Projo- forum, og her er mitt første bidrag:
En Calorimetry, eller hårbånd om du vil! Strikka av Zauberball :o)


Ellers nyter vi dagan med baby i hus, fryd & lykke preger Fjellstad mer enn noensinne!

Og så fikk vi en MASSIV overraskelse på lørdagen, men den må jeg ta bilder av før jeg kan blogge den! Den viser hvor flotte og omtenkesomme mennesker kan være - og jeg gleder meg til å dele den med dere!!!! ;o)

Så håper jeg hver og en får en flott sommer, nyt tida i "slow motion"!!!!!
Gode klemmer fra Elin

6 kommentarer:

Pinnepenn sa...

Her var det mye fint. Mon tro om jeg ikke kan gjette hva neste blogginnlegg er om. ;)

Wenche/chawo sa...

Så mye flott,du har laget.

Bitt@mi sa...

Så mye fint du får laget, selv med baby i hus:-) Jeg får ingenting ferdig, selv uten baby.. Men med masse som skal på plass. Har kjøpt et lite hus, og med meg som har stort garnlager, to store barn og ei lita sammen med meg, så må alt planlegges nøye. Jeg bærer esker opp og ned, og fram og tilbake, før jeg klarer å bestemme meg. Hihi...lenge siden jeg har fått så mye trim som det har blitt de siste dagene.
Torsdag begynner jeg i jobb, og hadde lyst til at de fleste eskene var pakket ut til da... men ennå står en stabel med 15 esker i stua:-S
Vel, jeg får prøve å stresse ned, men har jo bare lyst å strikke. Og det klarer jeg ikke når det flyter rundt meg:-S
Det var dagens klaging - ha en fin kveld, og flott uke fortsatt:-)
Klemmings!

Anonym sa...

Du lager masse fint!;-)lykke til som mor!kjekkt att alt gjekk fint det var ein nydelig baby klem Lisen

Villblomsten sa...

Mye fint du har laget :-)
og Gratulerer med Babyen :-)
Han var kjempesøt :-)

Anonym sa...

So perfect design.I also want to learn how to make it.According to your introduce,I have some good idea to do my work.Thanks to share those.At the same time,I also want introduce some useful and comfortable cheap polo shirts t shirts.During this fashionable summer,most of customers want to buy a suitable fashion clothes for yourself.Now in our online store,our custom women's polo shirts wholesale,the cheapest price and worthy trust quality already attracted so many peoples attention.Our latest style lyle and scott sale is outlet now.I hope we can learn each other.