Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

onsdag 9. juni 2010

Jeg forbereder meg på Trillemarka Midtsommerfeiring og marked på Mølla i Eggedal!!

Den siste tida har jeg virkelig fått ilden over meg- og tatt for meg av garnet jeg har på lageret mitt. Det e`kke reint lite kan jeg berette! Nesten oversvømmelse av garn i alle farger og kvaliteter... Hurra for det sier nå jeg!
Siden jeg skal delta med varer på Trillemarka Midtsommerfeiring 26. juni- og på markedet som Mølla i Eggedal arrangerer 27. juni- har jeg fått opp tempoet litt, og laga opp endel som jeg skal ha med der....
Er det noen som vil ta turen, kanskje? Da er det veldig hyggelig om dere kommer bortom meg og sier hei!!! :o)

Enda et pannebånd med V- stil, strikka av håndmalt Mirasol. Deilig garn!!!
Her har jeg fått ferdig nok et DropsDesign- skjerf- denne gangen i Du store alpakka sitt håndmalte Fearytale. Dette har jeg gitt navnet "Sukkerspinn" - jeg trenger kanskje ikke forklare hvorfor?! ;o) Jeg hadde blingsa på fargenr en gang jeg skulle bestille på nett, så da endte jeg opp med "feil" farge... Siden har nøstet hatt bosted i hylla- sammen med så mange andre nøster- men nå er det altså omgjort til skjerf eller tørkle om du vil....

Flere mobilvesker er in progress, her er en sjenert og forsiktig type- men mer pågående og utadvendte av samme art dukker straks og snart opp. Det er lov å ta kontakt om du finner en du "bare må ha! (- send meg isåfall mail på eossalg@live.no)
Jeg har ca "70" prosjekter på gang samtidig om dagen, men må nok roe meg littegrann om få strakser... Nå er det to (som i tallet 2!!!!)  dager igjen til termin, så da er det greit å ha nok energi til å være med Madam-kjerring-frua til føden- for ikke å snakke om tida etterpå!...

Samtlige produkter er strikka av garn fra lageret- så da blir de deltakere i Projo sin Garnlager- along. Hipphipphurra!

9 kommentarer:

hisae sa...

Nydelig farge i pannebåndet ditt. Skjerfet og mobilveska ble flotte

Anonym sa...

Hei.Så mye fint.Du er kjempe flink.Lykke til med salget på Mitsommerfeiringen.Ha en riktig fin Torsdagskveld.Klem fra Bodil.

Guri sa...

Så fin blogg du har! Du lager masse fint :)

mimouna sa...

Her var det mye nytt siden sist jeg var innom!

Vil tro at både sjal/skjerf og pannebånd går unna på markedet, det er ikke akkurat supervarm sommer i år. Lyke til! :o)

Helena sa...

Flotte ting du har på bloggen. Mobilvesker er veldigt praktiskt.

Sylvia sa...

Heisann
Regner kanskje med at dere har blitt foreldre nå.....? Så spennende, Elin!
Flotte pannebånd, foressten. Og lykke til......

LAs masker sa...

Du lager som vanlig mange fine ting! Fine pannebånd!

sissel sa...

Gratulerer så masse med prinsen:)

Anonym sa...

So perfect design.I also want to learn how to make it.According to your introduce,I have some good idea to do my work.Thanks to share those.At the same time,I also want introduce some useful and comfortable cheap polo shirts t shirts.During this fashionable summer,most of customers want to buy a suitable fashion clothes for yourself.Now in our online store,our custom women's polo shirts wholesale,the cheapest price and worthy trust quality already attracted so many peoples attention.Our latest style lyle and scott sale is outlet now.I hope we can learn each other.