Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

onsdag 23. desember 2009

Julefreden senker seg over Fjellstad

Da kan jeg senke skuldrene, for nå er alle julebestillinger i boks - og 74 mellomstore medisterkaker ferdigstekt og huset ferdigvaska. Nå kan jula bare komme :o)
Her er siste julestrømpe ut dette året, men jeg har allerede fått flere bestillinger til neste jul - og det er jeg takknemlig for!!

Nest siste bestillingsvotter er levert!!!!

Disse blei solgt samme dagen de blei lagt ut!!!

De absolutt siste bestillingsvotter for 2009 er overrakt den som skal gi bort disse til jul.
Da har jeg altså strikka 164 par siden jeg begynte å strikke votter høsten 2006!

Så vil jeg benytte anledningen til å ønske alle mine trofaste og sporadiske lesere
en riktig god jul
&
et godt nytt år!

Jeg har dessverre ikke vært på de store bloggbesøkene den siste tida, jeg har vært litt travel... Nå som skuldrene ikke lenger er fastlimt til øra- gleder jeg meg til å "reise rundt" på besøk til dere!

10 kommentarer:

Linn sa...

Enda en flott julestrømpe! Deilig å være ferdig nå tenker jeg! =) Jeg har heller ikke hatt tid til så mye bloggbesøk i det siste. Eller dvs. jeg har kikka innom mange, men ikke hatt tid til å komentere! Nå har jeg bare noen få julerolige timer igjen på jobb før julefreden senker seg hos meg også.

God jul!!!

Tovepia sa...

Skjønner godt at dine flotte produkter går unna;)
Kos deg nå i jula og klem fra meg som ønsker deg og dine ei riktig god jul!

Hannesol sa...

Godt å høre at skuldrene er i normalhøyde - du har jommen meg stått på siste tia! -Jeg føler meg superheldig og glad idag, jeg vant nemlig tovavotter fra Elin i julelotteriet!! Jeg ønsker deg og Kristin en riktig hyggelig jul og et godt nytt år! Voff&miau fra dyra her til dyra hos dere :) Juleklem fra Hanne

Dreamgirl sa...

God jul :)

amylin sa...

Så mye flott, og hørtes ut som mange bestillinger! God jul!

Sissel sa...

Ha ei riktig god jul du også! Deilig å få slappet av og nytt noen late dager. Flotte ting du har laga:-)
Juleklem fra Sissel

LAs masker sa...

Du lager så mye fint! Ønsker deg en kjempe god jul!!

Anonym sa...

God jul ønskes til deg og dine! Nyt juledagene!

Klem Igi

Pinnepenn sa...

Dæven så mange vottepar! Godt å høre at julen kom til dere også i år. :)

roterommet sa...

Innom med en juleklem, og ønskle dere fortsatt god jul.