Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

fredag 13. november 2009

Ullmonster av en hemmelighetsball og bestillingslue

Det lureste man gjør med et ullmonster er å knyte igjen kjeften på`n... for ellers går det sånn: Ringen slukes i en fei!
Med påholden kjevelås ordner det seg til slutt, og avdekker et fargesprakende gap!

Her er bestillingslua klar for å pakkes og sendes. Håper den står i samsvar med forventningene, og at den passer. Lua er riktignok ganske så for stor til isoporhodet mitt, men hun som har bestilt den har normal størrelse på hodet sitt- så da sitter bedre på ;o)
Flere som ønsker å bestille/kjøpe noe? Gå inn på salgsbloggen min, eller send meg en mail- så skal jeg se hva jeg får til....
Kommer forresten til å legge ut maskemarkører for salg nå straks- så kikk inn på salgsbloggen om dette er av interesse :o)Ha en kjempeflott helg alle sammen, er du innom her- gi gjerne lyd fra deg, så kommer jeg sikkert til deg også ;o) Klem fra Elin

13 kommentarer:

LivM sa...

Flott lue du har strikket og mottageren blir nok fornøyd vil jeg tro!

Havfruen sa...

Den "slukeren" var råtøff:) Flott lue også.
Ha ei riktig god helg Elin:)
Klem:)

strikkedilla sa...

Så tøff og morsom

Pinnepenn sa...

Så morsom den hemmelighetsballen din er. :)
Den lua ble fin, du strikker så mange fine luer. :)

Bodil sa...

Supertøff hemlighetsball, og hua var kjempelekker :)

hobbystua sa...

Hei på deg! Det var et lite"monster"dette..men artig er den. Men luene du strikker er så flotte. Har kikket mang en gang på dem,,du får begynne å selge mønster på dem også. Er så fine med flettemønster.
Ønsker deg en flott og kreativ helg:-))

Bestemor Drillo sa...

Det var et artig monster, et slikt har jeg aldri sett før! Lua var tøff, mottakeren blir helt sikket fornøyd! Ha en flott helg! Klem;)

Birgitta sa...

Läcker lue du tovat. Roligt att se dina alster ta form.
Kram Birgitta

Bitt@mi sa...

Flott baggylue - du er flink med disse:-) Søsteren min skulle sett disse - hun maser stadig på meg at jeg må strikke flere luer til henne...
Ha ei god helg!

Torunn Skjærstad Moen sa...

Det var en kjempeflott lue. God helg fra Asterix.

Velkommen til min kreative verden sa...

Så morsom smykke-eske. Herlig!

Hannes hage sa...

Det var en kul hemmelighetsball! Så stilig, og lekker lue du har strikket.

Anonym sa...

Hei!
Lua er min og jeg er kjempfornøyd! Veldig, veldig fin :)
Hilsen Anette