Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

lørdag 21. mars 2009

Rosa "Nrk- Line- lue" med fletter

Tantungen ønska seg jo baggy flette- lue i rosa, og tante er visst svak for sånne spørsmål... Jeg måtte trylle litt, for rosa garn var det ikke mest av i haugene mine. Lua er strikka av en tråd melert Viking sportsragg, og en tråd Dalegarns babyull. Av babyulla brukte jeg 3 forskjellige rosanyanser for å få nok, så hvis du syns lua er lysere på toppen er ikke dette synsbedrag!
Ka dokker trur? Er den rosa nok for ei på 7,5 år?
(Nå har frøkna prøvd den, og den var i aller høyeste grad godkjent!)


Har du lyst på sånn lue, og ikke kan strikke den sjøl? Ta kontakt på eosssalg@live.no, så skal vi nok ordne en sånn til deg! Gi beskjed om evt ønska garntype (ellers bruker jeg det jeg foretrekker sjøl), fargevalg samt hodeomkrets på vedkommende som skal ha den! Ta gjerne en kikk på salgsbloggen min, der legger jeg ut div varer for salg- samt informerer om priser osv. Velkommen!

Jeg hadde en aldri så liten garninspeksjon i går, og sjøl om jeg har vært kjempeflink (ja, jeg skryter av meg sjøl!!) til å bare bruke det garnet jeg har hjemme, har det p***** meg ikke minka mye!! Men jeg trøstes stadig av Madamkjerringfrua; "det er jo ikke såå mye da, og det er jo lurt å ha et lite lager..." Så ok, jeg er lur! Det kan jeg gå med på! Glatt! ;o)

Ha en lur helg alle sammen!

7 kommentarer:

Elins Strikkeri sa...

Ja den må vera rosa nok til og med for ein 7.5 åring:) Ho får no ei flott lue!!

Anonym sa...

Ja den må da være jooosa nok :0) Litt av et pusemonster/katteskinn du har, snakker om personlighet! Fnisa fælt her da jeg så bildet av hund&katt, og speilseansen var ubetalelig! Fortsatt god helg til dere alle sammen!

Wenche/chawo sa...

Tror nok den er rosa nok og vil falle i smak hos en 7,5 åing.Lua var stilig den i rosa.

X sa...

Jøje, som du produserer den ene fine lua etter den andre.
Så morsomt bilde av pus som vasker hunden.

Bitt@mi sa...

Så bra å være til inspirasjon, men skulle vært flinkere til å bruke av lageret mitt... Det sniker seg stadig inn nye nøster i huset - ja, ikke vet jeg hvordan de havner der;-)
Flotte luer du lager!
Ha ei koselig helg videre.

Bodil sa...

Den jenta får ei hue som mange andre og kunne tenkt seg å ha. Berre lekker:)

Anonym sa...

JOOOSA......er noe unge jenter liker!!! Sikkert en innertier!
ha en fin uke, Elin!