Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

lørdag 7. mars 2009

Babysett og sokker til Berit

Ja, da blei det altså babysokker i samme garn som smetteskjerfet! Det går jo så fort med sånne bittesmå sokker, og så lite garn som går med; Har faktisk endel igjen , så spørs om det blir flere små sokker for å benytte resten. Dette skal i gave til ei lita snuppe, men er litt spent på om sokkene er for små. Jeg har jo ingen baby å måle med, så tok det på "gefühlen".... Svigerinne Berit har bursdag på mandag, og hun ønska seg hjemmestrikka sokker- og det er jo en gave som er lett å innfri. Sokkene er strikka med en rest av OnLine- garnet samt blå og grønn PT5, og med Nøstebarns råsilke til forsterkning i hælen. Siden hun og gutta (tre av tantebarna) kom i går, fikk hun likesågodt gava med det samme. Hun tok sokkene på med en gang, og de passa perfekt! Hun fikk også boka "Barn på 70- tallet", jeg syns sjøl de bøkene er så morsomme... Det blei litt høytlesning og mimring fra hennes oppvekst, til stor begeistring for oss andre! Gratulerer med dagen på mandag, Berit!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Så søtt babysett, og flotte sokker.
Varme sokker får man aldri nok av.

X sa...

Sjalet et så nydelig, og sokken er fine.Heldige de som får det.

Bodil sa...

Fine sokkar, og så er det så kjekt når heimelaga gåver blir sett pris på. Ha ei god helg:)

Elins Strikkeri sa...

For eit "nusselig" babysett; og gode raggsokker. Ein kan nesten ikkje få for mykje sokker, eg får stadig spørsmål om sokker og det visest i bloggen min:) Ha ei fortsatt god helg!

Anonym sa...

Flotte sokker og nydelig skjerf

Anonym sa...

Likte fargene på det settet. :o)

Jammen er du produktiv, ikke dårlig å nærme seg 150 par votter. Synes du skal få "jubileumsparet" selv jeg. ;o)

Ha en fortsatt fin helg!