Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

mandag 26. januar 2009

Teppealong på Projo

Jeg begynte på et lappeteppe til oss sjøl for leenge siden, men etterhvert blei det bare bortprioritert. Så når jeg kom over teppealongen til Projo- så jeg mitt snitt til å få det berømte sparket- og meldte meg likesågodt på! Med disse to har jeg tilsammen 15 lapper ferdig. Reglene på alongen er enkle; strikk minst èn lapp i mnd- gjerne flere (de legger ut mønster i forskjellige vanskelighetsgrader), og har du ikke tid er det helt i orden! Passer meg ypperlig!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fine lapper. Gleder meg til å se teppene våre ferdige :)

Wenche/chawo sa...

Flotte lapper,du har strikket.Tror vi får mange flotte tepper i alongen ,når vi blir ferdig med alle lappene våre.

LivM sa...

Flotte lapper du har laget. Dette er et spennende prosjekt!

Anonym sa...

Fine lapper og fine farger du har valgt!

Unknown sa...

Flotte lapper, dette blir nok en fint teppe.

Anonym sa...

Se der ja, flotte lapper! Jeg har ikke turt å melde meg på så mye i år, det er så mye annet før mai hos meg vet du. ;-)
Ha en knallers mandag!