Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

torsdag 29. januar 2009

Konkurranse! Premien er gavekort på nydelige knapper fra Snella og Petronella


Jeg er med og konkurrerer om et gavekort fra herlige Snella & PetronellaDuften av erteblomster sin blogg.
Følg linken til "Duften av erteblomster" over, og legg igjen kommentar under innlegget om konkurransen, kopier bildet du ser over her samt linja "Jeg er med og konkurrerer om...."osv- og legg det inn i bloggen din- og så er du med i trekninga!
Jeg har allerede handla knapper derfra- og er storfornøyd!

1 kommentar:

hobby dilla sa...

Hei:) Ja dette tror eg eg må vere med på...spennende. får ta det litt senere i dag... Tusen takk for skryt:) Du sier du ikke kan sy, men eg såg strikkepinneetuiet ditt og det kan ikke eg se.... det var veldig fint ,og herlig stoff! Så tror du trygt kan fortsette med syingen:) klem