Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

torsdag 4. mars 2010

Hjertelig Ole Einar Bjørndalen

Jeg er ikke den som syr mest. Sånn er det bare. Grådig vaksi trist, for jeg syns det er inmari moro! Men jeg har særdeles lite sykunnskaper, og da synes alt å være uoverkommelig. Til og med Tilda- hjerter. MEN jeg fiksa det jo. Så her er 3 hjerter på rad og rekke, hjertelig hilsen meg ;o)
På fredag var vi i bursdag i Bjørndalen- land, nærmere bestemt Simostranda. For de av dere som er interessert i sport, veit jo at Ole Einar Bjørndalen vant OL- medalje den kvelden. På vei hjem kjørte vi først forbi denne statuen, men måtte rygge oss tilbake for å få tatt bilde! Må si at til og med jeg syns det var stemningsfullt! Sukk, nå har vel ratt sporten kommet og tatt meg ;o)
Ha en solstrålende flott uke, hjertelig Tilda- hilsen fra Elin

Til slutt: Vil dere vinne superflott Mojo- kjole, trykk dere HIT

11 kommentarer:

IKT i min vardag sa...

Hej!

Det verkar inte som om mailet har kommit fram. Min mailbox är rätt full så det kan vara därför.

Är det "E" som du är intresserad av så finns den till dig.

Maila igen är du snäll.

Mvh Linda

gyldenkron sa...

Så flotte hjerter, har du laget de til Ole Einar? *knis* En flott statue til en fantastisk sportsmann

Ugla sa...

Kjempesøte hjerter, får litt lyst til å lage noen selv, men så var det dette med tid da :-)

Bestemor Drillo sa...

Vakre hjerter og en vakker statue av en vakker mann!!
Klem og god ukeslutt til deg;))

sjante sa...

Flotte hjerter:-)

Wenche/chawo sa...

Herlige hjerter,du har sydd.

Dorthe sa...

Fine hjerter du har laget:)

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei, Elin
Så flotte hjerter du har sydd. Jeg har også sydd Tilda-hjerter nylig. Morsomt arbeid. Ønsker deg en god helg - klem fra Jannicke

IKT i min vardag sa...

Hej igen Elin!

Jag har tyvärr ingen annan e-post adress. Har du rätt adress?

linda.eriksson@edu.boras.se

Annars kanske du kan sms:a din beställning till: 0734-149899


Mvh Linda

Elin G P sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Elin G P sa...

Heiii,heii!! Kjempefine hjerter =) For to eller var det nå tre uker nå siden jeg sendte deg pr mail min adresse =) Rart du ikke har mottatt den =/ ..Jeg sender deg den da på nytt,ha en super duper helg =)