Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

fredag 12. mars 2010

Egenkomponert babyvest og økologisk kjøkkenklut

Først;
Jeg har "designa" en Dale- genser, vil du gi meg din stemme?? HER har du genser`n.


Her er min Egenkomponerte babyvest, som er deltaker både her og der;
ABC- alongen hos Projo- hvor bokstaven er E, restegarnsalongen- også hos Projo og Strikk til familien- along hos Hobbyforum. Nesten som et kinderegg... ;o)
Og denne får slenge med i fargealongen hos Projo- lilla (lavendel) kjøkkenklut.

Det var ukas strikkerier- så langt, jeg har mer på pinnene og HURRA for det!
God helg!! Klem fra Elin

2 kommentarer:

LAs masker sa...

Veldig fin vest du har strikka, og den kluten ble helt topp!

mimouna sa...

Har stemt på genseren din. :o)

Fin vest, og kjøkkenkluter i pene farger får man aldri nok av.

God helg!