Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

onsdag 3. desember 2008

Ikke lat altså!

Jeg har så absolutt vært håndarbeidsaktiv siden sist, men har ny data og problemer med å installerere programmet for overføring av bilder fra mobilen.... Er ingen datakyndig person, men skal vel finne ut av det tenker jeg...
Siden sist har jeg laga:

- 2 sitteunderlag (en med elg, og en med prinsesse)

- et kjeleunderlag

- 5 par votter

- et par strikka og tova tøfler til tanta mi (m/ latex-såle)

- en lommetøffel (dvs at endelig er paret klart...)

- et par barnesokker

(Bilder kommer etterhvert som datageniet behersker dataforvirringen...)

Og jeg har vært med på alskens julegreier, samt passa noen barn. Lagde såper med tantebarn og venninne på lørdag. Stor suksess! 50 såper så dagens lys- og de ble pakka inn så fort de hadde stivna. De måtte jo ha kort på pakkene også, så det ble lagd mens de så Grand Prix junior.

I morra er det messe på Sevalstunet (kl 12- 18), og jeg er ganske så klar. Har vel rundt 70 produkter, så vil veldig gjerne komme hjem med mye mindre! Uansett er det koselig å være med på en sånn messe- mange kjente kommer innom, og jeg er jo så skravlete!

Nå skal jeg sy kostymer (!), skal på utkledningsfest til helga. Må si jeg er spent på resultatet, har laga mønster sjøl- og kan vel egentlig ikke sy noe særlig. Men selvgjort er velgjort sies det, og jeg tviholder på den frasen!

Har forresten lagt til bloggen på bloggkartet- og det finner du her, og jeg har også registrert bloggen her

1 kommentar:

Eva sa...

Fant denne norske February Lady Sweater oppskriften til deg : http://gratisoppskrifter.poppyfield.net/?p=50
Det er bare å spørre om du lurer på noe om du strikker den :) Ha en fin adventstid du også! :)