Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

lørdag 22. desember 2012

Tre trekninger er foretatt! Blei det deg?

Tida flyr fortere enn man rekker å blunke i dette hus... Flere som har det sånn??
Og jammen meg er det jul igjen. Og jeg har forsømt bloggen. Dog med gyldig grunn, men jeg lovte bort en premie til en av dere som svarte på spørsmål i forb. oppstarten av nettbutikken min...
Siden jeg er så treig, har jeg kåret to vinnere istedenfor en - og jeg har benyttet random.org for å gjøre det rettferdig.
Nr 1 er Anlen. Og nr 2 er Sissel. Jeg sender premiene når jeg får adressene deres.
Gratulerer så mye, og tusen takk til alle som svarte :o)

Så lovte jeg å foreta en trekning om Facebooksiden til Ullværket fikk 100 "Liker" før jul. I dag står det 184 stk som "Liker", og trekningen er foretatt (også ved hjelp av random.org)
Vinneren heter Tove Kristin Støa Skinstad, og premien (lua på bildet) er allerede levert.
Gratulerer, Tove Kristin - håper den falt i smak!

Jeg kommer til å foreta trekninger i rykk og napp, så om du faktisk liker Ullværket- og i tillegg ønsker deg en premie fra meg, gå inn på www.facebook.com/Ullverket, kanskje du er den heldige neste gang??

Så vil jeg bare ønske dere alle en riktig god jul, og et godt nytt år!!
Klemmer fra Elin

1 kommentar:

Guri sa...

Stakk bare innom for å ønske deg og dine kjære god jul!
Klem :)