Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

tirsdag 8. februar 2011

Denne gangen er den grønn!

Elin- luene har vist seg å være ganske så populære, så nå bestilte jeg likesågodt opp en pen liten "haug" med garn i maange farger. Jeg falt skikkelig for denne kjempegrønne- den er virkelig knallfin! Grønnfargen kommer ikke skikkelig til sin rett på bildene, men...
Denne deltar i tilbehørsalongen på Projo!
Jeg selger denne også, jeg!
200 kr + porto så er denne din :o)
Send mail til eossalg@live.no

Vurderer å legge ut mønsteret for salg, er det noe interesse for det eller??? Gi isåfall lyd fra deg!

I dag har jeg hatt en god strikkedag, så jammen nærmer det seg slutten på dette oppdraget også. Hm, oppdraget er skikkelig gøy å strikke- og da går det så fort! Og så strikker jeg med de flotteste vårfargene, og det gir en deilig følelse (som visstnok blei litt spolert da snøen daska meg i huet i dag. Hrmf!) Nå gleeeder jeg meg til vår og sommer!!!!!!! Vil ha sol og varme- NÅÅÅ!

13 kommentarer:

reSIRIkulert sa...

Du er verkeleg kreativ og flittig! Eg likar huene dine veldig godt, og denne grøne får verkeleg setja farge på dagen :o)

Janicke Lekang sa...

Kjempeflott lue! Syns absolutt du burde legge mønsteret ut for salg!

gyldenkron sa...

Så deilig lue. Og skikkelig gladfarge.

Rigmor sa...

flott lue!!!! Og grønn fargen var skikkelig frisk og fin, passer bra nå når vi snart går mot vår sant? ha en flott dag videre!

MayM sa...

Så flott lue igjen,strikke-eos :-)

amylin sa...

Fin lue!

Wenche/chawo sa...

Det var en flott grønn en.Ha en fin dag.

Anonym sa...

Så fin lue! Ha en finfin dag!

hobbyvenn sa...

Nydelig farge på luen ja. De er så fine disse Elin-luene du lager.

Anonym sa...

De luene blir alltid fine!! Flott farge.
Klem fra Igi

Pinnepenn sa...

Kjempefin lue! Jeg fikk min i dag, og den er helt perfekt. Hvilket garn strikker du de av?

Pinnepenn sa...

Og, ja det er absolutt interesse for å kjøpe mønsteret. :)
Har blogget luen hos meg.http://pinnepenn.blogspot.com/

Siri sa...

Kjempe stiliglue! Du må gjerne legge ut mønsterer for salg :)