Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

tirsdag 4. mai 2010

Mobilveska "Sommer og blå himmel"

Siden det ikke er så veldig til sommer og blå himmel ute om dagen prøver jeg å lokke det fram på alle (u)tenkelige måter. Her ved å sette navn på den siste mobilveska jeg har hekla- blå som jeg skulle ønske himmel` n var - og med det flotteste tegnet på sommer`n; Nemlig sommerfuglen! Veska blei forøvrig solgt før jeg fikk sydd på hanken :o) Hipphurra!
Nok en deltaker på Projo sin Garnrestealong..... Jammen har jeg mye garn på lager (og så kjøpte jeg mer i dag, men ikke si det til noen....)
Hva har dere på pinnene om dagen da??

4 kommentarer:

Dorthe sa...

Den er riktig fin:)Har altfor mange prosjekter igang jeg, som vanlig...

Smarie sa...

Kjempefin ;o) Og godt er det at det "sommer og blå himmel" noen steder ;o)) Og her strikkes det på x antall prosjekter..som vanlig...nå skal det ferdigstilles litt etterhvert ;o) Ha en flott kveld.

Bitt@mi sa...

Koselig mobilveske:-)
Hihi...kjøpte du mer garn da? Vært på Drops-salg? Hmmm... det var jeg i går, men turte ikke blogge hva jeg kjøpte:-)
Klem!

Fru Keilegavlen sa...

Kjempeflott!!