Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

tirsdag 27. oktober 2009

Votter og vinter

Da har jeg dratt fram det tjukke garnet og de tjukke pinnene, og det blir det votter av! Men hvor blir det av vinter`n? Skal ikke snøen dale ned snart? Hm.
Uansett; Disse vottene lyder navnet "Str M" Og navnesøster/ bror "Str M"
Til slutt en lillesøster/ bror "str S"

Disse blir å se på salgsbloggen min etterhvert, men gi bare lyd her også om du ønsker å kjøpe. Priser står på slgsbloggen min, følg DENNE LINKEN- så får du oversikt.
Ha en flott dag, klem fra Elin

17 kommentarer:

sol sa...

Søte votter :)

Tovepia sa...

Gode, varme votter!
Ha en fin høstdag videre, kanskje kan vi ennå vente litt med de tykkeste vottene, håper jeg;) Klem;)

Bitt@mi sa...

Som du strikker! Du har turbo på pinnene for tiden, det må være alle ufo'ene som har landet:-)
Nydelige votter!
Klem!

LivM sa...

Disse vottene så virkelig deilig og varme ut.

Elins Strikkeri sa...

Flotte votter, sikkert varme og gode i bruk:)

Birgitta sa...

Vilka fina barnvantar du stickat.
Roligt att du vill vara med i min tävling.
Kram Birgitta

Unknown sa...

Flotte votter :-)

Hobbygåsa sa...

Så fine votter du har laget! Men vi venter litt med snø håper jeg :-)

Havfruen sa...

Flotte votter:)
Snø som skal dale ned? hehe...håper ikke det enda..tviler på at den kommer til å dale ned her da. Den kommer i kast og virvel tenker jeg.
Ha en flott kveld og klem fra meg:)

Pinnepenn sa...

Så fine votter! Er det str M til voksen?

Bestemor Drillo sa...

Det er jammen godt at noen er glad i å strikke votter ! Jeg kan ikke noe med vottestrikking, så jeg får holde meg til det jeg kan;) Vottene du strikker ser så gode ut!
Jeg kunne godt tenke meg litt snø, men det er jo uvisst her nede i sørøst;) Ha en fin strikkekveld!
Klem!

MayM sa...

Så lekre tova votter du har strikket. Jammen har du fart på strikkepinnene.

Heklejenta/Berit sa...

Så skjønne votter du har laget. Gode og varme ser de også ut :)

Wenche/chawo sa...

Herlige votter,du har strikket.

Ida sa...

Så utrolig fine de lilla vottene var. Jeg vil bestille! Mamma strikker kjole til meg, så jeg skal ta med en liten fargeprøve;)

Sissel sa...

Utrolig fine votter og for et tempo du strikker i:-) Imponerende! Høstklem fra Sissel

Unknown sa...

Skikkelig tykke flotte votter. Ja de varmer nok godt i vinter;)
god kveld ti ldeg. Hilsen Ingrid;)