Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

torsdag 23. oktober 2008

Ferdig!

Ja, ja- ikke med alt da, men med en del... På en uke har jeg klart å lage 3 sitteunderlag (bilder kommer etterhvert), strikke et smetteskjerf til baby, et par babysokker, èn sokk (den andre var ferdig), èn lommetøffel (betyr må strikke èn til), strikka og tova 2 par votter og har fått strikka en god del på ei lue jeg strikker for ei venninne. Jeg har fremdeles 7 uferdige strikkeprosjekter, 1 hekleprosjekt, og fordi jeg har fått enda flere bestillinger på sitteunderlag har jeg 17 stk igjen å lage før jul. Jeg jobber jevnt og trutt, stresser ikke- bare koser meg!
Men jeg tror ikke jeg rekker å lage flere på denne siden av jula. Etter jul derimot....
Fryder meg over litt mer energi enn tidligere- det er så ubeskrivelig godt å gå litt på beina- og ikke måtte ty til rullestolen hver gang jeg har lyst til å ut og lufte snuta! (Nå har jeg riktignok en skikkelig god elektrisk rullestol som kommer fram nesten overalt, så jeg får meg en skikkelig god tur med den altså! Skal ikke klage!)
Ja, ja- nyt dagen- nå skal jeg leike husmor, hehe....

1 kommentar:

Anonym sa...

Så mye du får tid til, da Elin. Det er flott at energien har kommet tilbake! Og du racer vel rundt i rullestolen, he he....
Jeg har også mange prosjekter på gang på èn og samme tid, men kanskje ikke så mange som du har..... Noe begynner snart å bli ferdig hos meg også, heldigvis.
Ønsker deg en superduper helg.
Jeg har fri i dag, men tror nok jeg må gå meg en tur i det fine været som er.
Klem fra meg!!