Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

tirsdag 21. august 2012

Dagens supertips; Refleks- garn!!

Virkelig genialt altså, og gjett om det funker! Lyser opp som bare det, sjøl om det bare er en liiten bil eller blomst. Jeg har kjøpt garnet hos Utstyrsboden i Vikersund, men jeg veit at bl a Projo-produkter selger det HER. Løp & kjøp, perfekt for unger som hater dingel-dang- refleksene!

Og apropos Utstyrsboden; Det er min nye "arbeidsplass". Dvs jeg er jo under NAV pga ME`n, og det siste året har jeg masa (ja, du leste riktig, jeg har fått nei tidligere- og sånt blir det mas av!) om å få lov til å prøve meg litt. Og nå ENDELIG skal jeg få lov til å sjekke ut om formen holder til å nærme meg arbeidslivet igjen. For er det noe jeg drømmer om så er det det!
Og FOR en herlig plass å få starte på- DRØM altså. Og Gina som eier butikken er ei koselig dame som jeg kjenner litt fra før, så jeg gleder meg som en unge! Starter forsiktig med 3 timer i uka, så får vi se....

(Jeg selger forresten luene på butikken min Ullværket)


6 kommentarer:

Siv sa...

Takk for hyggelige ord på bloggen min! :o)
Så moro at vi bor i samme kommune, blogger om det samme (nesten) og at begge skal ha stand i Njårdhallen utpå høsten. Det blir en ny opplevelse for min del, men jeg gleder meg til det!
Mye fint å se i bloggen din! jeg legger meg til som følger og kommer tilbake og ser mer etter hvert som du oppdaterer.

Siddis back home sa...

Så flott samling luer du har strikket! Ha en fin strikke uke hos deg!

Bodil sa...

Så flott at du er tilbake i bloggland :) Som vanleg har du laga mykje fint.
Lukke til med jobben :)

Guri sa...

Så flott at du har fått muligheten til å prøve deg i jobb igjen! Det må være utrolig deilig å føle at du har blitt så bra at du kan tenke på jobb! Ønsker deg masse lykke til!

Bitt@mi sa...

Neimen! Er det blogging på gang igjen? Det var koselig:) Nå blir jeg å følge med hva som skjer, og gleder meg til å se alt det fine du lager:)
Og så stor BT har blitt:) Skjønn gutt!
Klem fra meg:)

Sissel sa...

Fine luer du har laget. Herlige farger:) Gøy å følge med bloggingen din igjen.