Jeg har en livsenergi av en annen verden, og har stooort hjerte for håndarbeid og annet som er moro!
Velkommen!
Sitt gjerne ned og ta en prat.... Kaffe?? Te??

lørdag 15. august 2009

Mormortøfler og kort i postkassa

Som sagt, så holder jeg på med småtteri innimellom, og disse har egentlig vært nestenferdige en stund... Mangla bare å hekle på ei hempe, og du verden hvor lang tid det skulle ta.... Det tok hele ett minutt, så var det i boks! *måbaretameginakkenaltså*
Tadaaa! Se hva jeg fikk i postkassa her om dagen da! Overraskelsekort fra Jorid bak bloggen Muffins verden. (Kortet er av et bilde hun har malt sjøl!) Tuusen takk, kjære bloggvenn- så koselig!!! Anbefaler alle og gå inn på bloggen hennes, det er så utrolig mye bra der!!!!
Søte, søte glakortet :o)Så endelig ramla det ned noen basseng med regn i dag da....
Jammen godt, for nå var det virkelig tørt du! *FNYS!!!*
Trenger noen oppmuntringsord, for nå er til og med JEG lei regnet- og det skal endel til.... *trippeltsukk* (humøret steg betraktelig pga kortet forresten, så SÅ trist er jeg ikke, hehe)
Hold hodet over vann, sier jeg dere...

8 kommentarer:

Pinnepenn sa...

Så fine tøfler. Et kort lyser opp selv denne regnvåte dagen. :)

Monicas sa...

herlige tøfler du har laget...ja hemper tar laaaaaang tid å lage..hihi...flott kort du har blitt eier av...go helg

Anonym sa...

Hei.Virkeli fine tøffler du har laget.Fint kort.Ha en riktig fin helg.Bodil

Birgitta sa...

Vilka fina tofflor du stickat. Vad roligt att få ett så vackert kort.
Ha en mysig helg.
Kram Birgitta

Bitt@mi sa...

Herlig nøstebarntrøye i innlegget under - så koselig at dere skal bli tanter:-) Og kortet fra Muffin var kjempefint - tror nok kanskje det er motiv fra hjemkommunen min, som også er hennes hjemkommune:-)
Ha ei herlig helg videre!

Tovepia sa...

Fine tøfler som ser lettvint ut å lage..liker slikt arbeid og blir inspirert til å strikke dem selv;)Fortsatt god helg til deg;)

strikkedilla sa...

Flotte tøfler

Jannickes Hjemmekos sa...

Så fine tøfler du har laget. Jeg er også lei av regnet, føler at sommeren har regnet bort i år. Jaja, vi får håpe på bedre sommer til neste år. Ha en fin søndag. Klem fra Jannicke